Welcome to my dicontinued blog. I have now, 2014,
moved on to other platforms, more well suited
for me and my work.
Think of this blog as a way to go down memory lane,
with pictures drawings and thoughts many years old.

PLEASE follow my progress instead on:
INSTAGRAM and on my portfolio WEBSITE.

Julmarknaden, jag gillar den nog ändå

Jag börjar gilla idén med Konstfacks julmarknad mer och mer. Men till viss del så håller min tidigare skepsis i sig fortfarande - jag tycker inte det är lite cyniskt med studenter som bara gör grejer för att tjäna pengar. Kreativitet och nya idéer ombeds, det är ju ändå en konstskola och inte vilken torghandel som helst.

Hursomhelst, här är vad som ligger på ljusbordet just nu. To be continue.


2 comments:

  1. Jag tog ditt visitkort på julmarknaden.
    Gillade dina collage och pappersscener skarpt!

    Marcus Gunnar Pettersson

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.