Welcome to my dicontinued blog. I have now, 2014,
moved on to other platforms, more well suited
for me and my work.
Think of this blog as a way to go down memory lane,
with pictures drawings and thoughts many years old.

PLEASE follow my progress instead on:
INSTAGRAM and on my portfolio WEBSITE.

Kulturtanten är ett eftersträvansvärt ideal


Jag behövde inspiration och hängde på Moderna några timmar. Dvs, jag hängde i shopen och i entréfiket. Nåt inträde har jag ju inte råd med. Jävla borgare!

3 comments:

  1. Hey! Kristel från tillskärarakademin =) hittade din sida och de tjocka damerna med bollar haha....väldigt söta, kanske nåt att sträva efter när jag blir gammal?
    anyways, ha det bra!

    ReplyDelete
  2. faktiskt jävla borgare! emn, annars var fina bilder vad jag egentligen ville säga.

    ReplyDelete
  3. fast det är ju dyrare med en latte och en muffin än inträde faktiskt!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.